AKTUALIZACJA WNIOSKÓW - INFORMACJA

UWAGA! Aktualizacja wniosków w programie GRANTY PPGR

Dokumenty wymienione w grafice należy składać do 13 grudnia.
Więcej informacji: pod numerem telefonu 94 31 60 253 lub e-mail: umig@tychowo.pl
W związku z uwagami otrzymanymi od Centrum Projektów Polska Cyfrowa do złożonych wniosków osób, ubiegających się o komputery/laptopy/tablety z programy GRANTY PPGR, zawiadamiamy o konieczności uzupełnienia Państwa aplikacji o następujące dokumenty:
  1. Potwierdzenie stopnia pokrewieństwa (w linii prostej) osoby pracującej niegdyś w PPGR z uczniem składającym aplikację. Akceptowalne dokumenty to: odpisy aktów urodzenia, aktów małżeństwa (w wielu przypadkach potrzeba jest nawet 3 aktów dokumentujących pokrewieństwo).
  2. Potwierdzenie faktu zatrudnienia krewnego w linii prostej (dziadka/babci, pradziadka/prababci) w PPGR. Akceptowane dokumenty to m.in.: zaświadczenie o zatrudnieniu w PPGR, świadectwo pracy, legitymacje służbowe, odcinki list płac/wynagrodzeń, dyplomy, dokumenty pochodzące z ZUS/KRUS dot. świadczeń emerytalnych lub rentownych, dokumenty pochodzące ze Składnicy Akt w Łobzie, z Archiwum Państwowego w Koszalinie.
Dokumenty niezbędne, do uzyskania wsparcia, należy składać:
  1. do Urzędu Miejskiego w Tychowie, do Biura Obsługi Interesanta - w wersji papierowej
  2. na skrzynkę ePUAP Urzędu Miejskiego w Tychowie: /h2490ahqxi/skrytka,
w terminie do 13 grudnia 2021 r., do godz. 15.00
UWAGA! Niedostarczenie w/w dokumentów będzie skutkowało odrzuceniem wniosku o udzielenie wsparcia dla ucznia.

Wyświetlono: 542

Facebook.com X.com