1 lipca 2021 r.

INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW

Drodzy Mieszkańcy!

1 lipca br. rozpocznie się proces składania deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków, który ma na celu zebranie wszystkich danych dotyczących źródeł ciepła i spalania paliw w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych. Celem stworzenia centralnej bazy (tj. CEEB – Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków) jest poprawa jakości powietrza – likwidacja głównej przyczyny zanieczyszczeń – emisji substancji powodujących smog.

Każdy budynek, który posiada źródło ciepła lub spalania paliw do 1 MW należy zgłosić wypełniając odpowiednią deklarację. Dla budynków, które już istnieją właściciel lub zarządca będzie miał 12 miesięcy, dla nowo powstałych budynków, tj. po 1 lipca br., termin ten będzie wynosił 14 dni. Deklarację będzie można złożyć drogą elektroniczną na stronie: zone.gunb.gov.pl lub w wersji papierowej w Urzędzie Miejskim w Tychowie przy ul. Bobolickiej 17.

Wniosek dostępny pod adresem: https://zone.gunb.gov.pl/dokumenty-do-pobrania/.

Więcej informacji pod numerem 943160276 lub w Urzędzie Miejskim w Tychowie pok. 20.

Wyświetlono: 964

Facebook.com X.com

Załączniki