UROCZYSTE OTWARCIE KOLEJNEGO PLACU ZABAW W TYCHOWIE

Zuzia Mazurek, Burmistrz Tychowa Robert Falana, Zastępca Burmistrza Jacek Rudziński,Przewodniczący Rad (link otworzy duże zdjęcie)

W środę 20 czerwca w Tychowie odbyło się oficjalne otwarcie placu zabaw przy miejscowej szkole. Z okazji budowy nowej  inwestycji na początku czerwca br. Burmistrz Tychowa ogłosił konkurs na „Nazwę placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Tychowie”. Komisja konkursowa z przesłanych 18 propozycji wyłoniła zwycięzcę. Zwycięską nazwę przesłała Zuzanna Mazurek uczennica SP Tychowo. „Skwerek Adasia” to nazwa placu, która nawiązuje do niewielkiego terenu znajdującego się przy szkole, której patronem jest Adam Mickiewicz.

Zuzię zaproszono na uroczyste otwarcie placu zabaw. Burmistrz wręczył jej list gratulacyjny, bukiecik kwiatów oraz nagrodę rzeczową.

Do przecięcia wstęgi Burmistrz Tychowa Robert Falana poprosił Zuzię Mazurek, Zastępcę Burmistrza Jacka Rudzińskiego, Przewodniczącego Rady Miejskiej Pawła Kowalskiego, Zastępcę Dyrektora SP Tychowo Beatę Ostrysz. Poświęcenia placu dokonał ks. Proboszcz Andrzej Sołtys. 

Inwestycja została zrealizowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 poprzez LGD Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania.  
Plac zabaw był inwestycją od dawna wyczekiwaną przez uczniów i najmłodszych mieszkańców miasta, mamy nadzieję, że będzie sprawiał wiele radości i uprzyjemniał aktywne spędzanie wolnego czasu.

M. Broda

Opublikowano: 20 czerwca 2018 13:35

Kategoria: Aktualności

Zdjęcia:

Wyświetleń: 278

Urząd Miejski w Tychowie | Kanały RSS | Realizacja: IDcom-jst.pl

logo Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

Informacja o dofinansowaniu Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

Projekt "Utworzenie serwisu internetowego Gminy Tychowo przystosowanej dla osób niedowidzących" współfinansowany przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach konkursu: Dofinansowanie budowy lub dostosowania stron internetowych podmiotów realizujących zadania publiczne do potrzeb osób niepełnosprawnych.