Gmina Tychowo informuje mieszkańców posiadających zdemontowane pokrycie dachowe z płyt azbestowych (eternitu) lub planujących demontaż pokrycia dachowego w bieżącym roku, iż mogą ubiegać się o dofinansowanie kosztów związanych z utylizacją i demontażem azbestu.

Dofinansowanie obejmuje demontaż, odbiór azbestu z posesji i jego utylizację, natomiast nie obejmuje dopłaty do nowego pokrycia dachowego. Zainteresowani mieszkańcy (właściciele nieruchomości) proszeni są o złożenie stosownych wniosków w terminie do 7 marca 2018 r.

Warunkiem otrzymania dofinansowania jest otrzymanie przez Gminę Tychowo dotacji ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie oraz kolejność wpływu wniosków.

 

Wzór wniosku oraz dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tychowie ul. Bobolicka 17, 78-220 Tychowo, Referat Gospodarki Odpadami i Ochrony Środowiska, pok. nr 20, tel. (94)  31 15 274 w godzinach pracy Urzędu tj. pon.-śr. od 7:30 do 15:30, czw. od 7:30 do 16:00, pt. od 7:30 do 15:00 .

Poniżej do pobrania  druk wniosku.

Wniosek

Urząd Miejski w Tychowie | Kanały RSS | Realizacja: IDcom-web.pl

logo Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

Informacja o dofinansowaniu Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

Projekt "Utworzenie serwisu internetowego Gminy Tychowo przystosowanej dla osób niedowidzących" współfinansowany przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach konkursu: Dofinansowanie budowy lub dostosowania stron internetowych podmiotów realizujących zadania publiczne do potrzeb osób niepełnosprawnych.